Zestaw Gier Goliath Gra One Trick Pony/ Lucky Lasso 62607 + Mattel Gra Nakarm pandę GMH35
Goliath Gra One Trick Pony/ Lucky Lasso 62607
Lucky jest najszybszym kowbojem ze Środkowego Zachodu. Czy zdołasz uniknąć jego lassa? Zbierz jak najwięcej zwierząt, nie dając się złapać i wygraj! W tej zabawnej grze akcji występuje niesławny Lucky Lasso. Zebrał kilka zwierząt i musisz spróbować je zabrać!
Gracz, którego kolej nadeszła, staje przed kucykiemi obraca tarczę. Ta tarcza pokazuje, co możesz zrobić! Weź zwierzę z określonego koloru, weź kilka losowych zwierząt, weź tyle zwierząt, ile się odważysz lub ukradnij zwierzę innemu graczowi.
Spójrz Lucky Lasso w oczy i przełóż rękę przez otwór wirującego lassa, aby ominąć ogrodzenie. Chwyć zwierzę i powoli cofnij rękę. Powtórz czynność dla każdego zwierzęcia, które możesz zebrać.
Gra kończy się, gdy lasso przestanie się obracać i złapie gracza. Złapany gracz musi odłożyć zwierzę, które właśnie złapał. Gracz musi również oddać zwierzę ze swojego stosu każdemu innemu graczowi, zaczynając od gracza siedzącego po jego lewej stronie.
Gracz z największą liczbą zwierząt wygrywa grę!
Zawartość gry:
Wymagane baterie: 3 x AA (nie są dołączone do gry)
Wiek: 4+
Mattel Gra zręcznościowa Nakarm pandę GMH35
Cel gry:
Pandy są głodne i muszą zapracować na posiłek z "bambusowych" piłeczek! Pandy i ich treserzy łączą się w drużyny, wykonując sztuczki i zdobywając punkty. Zwycięża drużyna, która jako pierwsza zdobędzie 5 punktów!
Treser: wykonuje sztuczkę i rzuca "bambusową" piłeczkę.
Panda: Nosi maskę, aby złapać "bambusową" piłeczkę.
Poruszaj się tak, aby złapać "bambusową" piłeczkę!
Przygotowanie:
Utwórzcie dwie drużyny. Każda dostaje po jednej masce pandy i wybiera swojego pierwszego Tresera i Pandę. Przetasujcie karty ze sztuczkami. Drużyna z graczem, który widział ostatnio pandę, rozpoczyna grę.
Uwaga: gracze musza się zmieniać w rolach Tresera i Pandy. Nie mogą mieć tej samej roli przez dwie kolejki z rzędu.
Zabawa:
Treser ciągnie kartę ze sztuczką, na której pokazane jest wyzwanie do wykonania i dozwolona liczka prób. Treser bierze liczbę "bambusowych" piłeczek równą liczbie prób na karcie. Jeśli Treser i Panda wykonają sztuczkę, zanim skończy im się dostępna liczba prób, zdobędą punkt i zachowają kartę!
Zwycięzca:
Zwycięża drużyna, która jako pierwsza zdobędzie 5 punktów!
UWAGA! Maksa nie zapewnia ochrony oczu.
Zawartość zestawu:
Liczka graczy: 4-8
Wiek: 7+
Kategoria produktu: | Gry |
---|---|
Liczba graczy: | 2-5;4-8 |
Płeć: | Chłopiec, Dziewczynka |
Symbol: | 62607 + GMH35 |
Typ gry: | Zręcznościowa |
Wiek: | 3-4, 5-6, 7-8 |
Wymaga baterii: | Tak |
Wymagane baterie: | 3 x AA 1,5V |
Wymiary opakowania: | 27 x 20 x 18 cm |