Granna Gra PixBlocks Baw się Graj Programuj 003727
Jest to ciekawa gra logiczna, która polega na rozwiązywaniu zadań, tak aby króliczek zdobył wszystkie poukrywane przysmaki. Zadaniem gracza jest kierowanie ruchami pionka, tak aby zjadł wszystkie marchewki.
Gra przebiega w taki sposób, aby ułożyć żetony na planszy według instrukcji z karty i trzy dodatkowe żetony w taki sposób, aby królik mógł zjeść wszystkie marchewki.
Jeśli graczowi uda się poprowadzić swojego królika zgodnie z zasadami świata PIXBLOCKSa i zje on wszystkie marchewki, wypełnia on swoje zadanie i wygrywa.
Zawartość pudełka:
Liczba graczy: 1-4
Wymiary opakowania: 26,2 x 26,2 x 8,3 cm
Wiek: 7+
Czas gry: | 30 min |
---|---|
Kategoria produktu: | Gry |
Liczba graczy: | 1-4 |
Płeć: | Chłopiec, Dziewczynka |
Symbol: | 003635 |
Typ gry: | Edukacyjna, Familijna |
Wiek: | 5-6, 7-8 |
Wymaga baterii: | Nie |
Wymiary opakowania: | 26,2 x 26,2 x 8,3 cm |