Gry edukacyjne GRANNA pozwalają łączyć przyjemne z pożytecznym – zabawę ze zdobywaniem nowych umiejętności. Produkty GRANNA kształcą logiczne myślenie, twórczą aktywność, zdolności poznawcze oraz wytrwałość w wykonywaniu zadań od początku do końca.
Granna Gra Kółka i spółka 00247
Kwadraty, prostokąty i trójkąty czyli… KÓŁKA I SPÓŁKA! Z tych kolorowych figur wyczarujecie niezwykłe obrazki. Razem ze Smokiem Obibokiem zbudujecie z nich lokomotywę, dom, a nawet kosmiczną rakietę! Ten kto zrobi to najszybciej, zdobędzie najwięcej punktów. Kółka i spółka to gra, która zwyciężyła w I. edycji konkursu “Wymyśl grę, zostań autorem Granny” organizowanej przez GRANNĘ i magazyn Wychowanie w przedszkolu. Autorka Alina Brzeska-Czuba jest nauczycielem, praktykiem. Grafiki stworzył znany polski ilustrator Maciej Szymanowicz. Kółka i spólka mają aż trzy poziomy trudności, więc zarówno młodsze, jak i starsze dzieci będą się przy nich doskonale bawiły!
Zawartość zestawu:
Liczba graczy: 2-4
Czas trwania rozgrywki: 20 min
Wymiary opakowania: 27,3 x 18,9 x 5,3 cm
Wiek: 4-7
Czas gry: | 20 min |
---|---|
Kategoria produktu: | Gry |
Liczba graczy: | 2-4 |
Płeć: | Chłopiec, Dziewczynka |
Symbol: | 00247 |
Typ gry: | Edukacyjna, Zręcznościowa |
Wiek: | 3-4, 5-6, 7-8 |
Wymaga baterii: | Nie |
Wymiary opakowania: | 27,3 x 18,9 x 5,3 cm |