Poszukiwacze Frajdy

Nerf N-Strike Elite XD Modulus Recon MKII

Cena:
109,99 zł 109,99
Dostępność: dostępny
Ekspresowa wysyłka. Chcesz otrzymać paczkę w ? Zamów przesyłkę kurierem w ciągu 
Koszty dostawy
  • Paczkomaty Inpost 11,99
  • Kurier DHL 14,99
Inne warianty
Nerf N-Strike Elite XD Modulus Recon MKII
Nerf N-Strike Elite XD Modulus Recon MKII + kamizelka + cele + 50 strzałek
Nerf N-Strike Elite XD Modulus Recon MKII + 30 strzałek + opaska
Nerf N-Strike Elite XD Modulus Recon MKII + 30 strzałek + magazynek na 6 strzałek
Ilość:

Nerf N-Strike Elite XD Modulus Recon MKII

Po kilku latach nieobecności Nerf Recon wraca w wielkim stylu! Ta niezwykle popularna wyrzutnia, która jako pierwsza wykorzystywała, odczepiane kolby, celowniki, dodatkowe lufy, wręcz nie mogła nie pojawić się w serii Modulus.

Nowy Recon podobnie jak poprzednik jest przeładowywany ręcznie. Strzela jednak dużo dalej bo aż na 27 metrów. Dodatkowo w zestawie otrzymujemy, futurystyczną kolbę oraz przedłużenie lufy. Recon oczywiście będzie świetnie pasował do dodatkowych zestawów z serii Modulus takich jak, Atak w zwarciu, Misje Specjalne czy Ion fire.

Zobacz recenzje wyrzutnii przygotowaną przez Poszukiwaczy Frajdy i ekspertów z Nerfoteka.pl:

Zawartość zestawu

  • Nerf N-Strike Elite XD Modulus Recon MKII
  • futurystyczna kolba
  • taktyczne przedłużenie lufy
  • magazynek Clip system na 6 strzałek
  • 6 strzałek Nerf N-Strike Modulus

Wiek: 5+

Czy baterie są dołączone: Nie
Ilość strzałek w zestawie: 6
Kategoria produktu: Wyrzutnie
Maksymalny zasięg: 27
Płeć: Chłopiec
Pojemność magazynku: 6
Seria Nerf: N-Strike Modulus
Symbol: B4616
Tryb strzału: Pojedynczy
Typ wyrzutni: Karabin
Wiek: 7-8, 9+
Wymaga baterii: Nie
Wymiary opakowania: 7,3 x 21,6 x 45,1 cm

Opinie klientów

Ocena:
Anonimowy, W dniu: 02/06/2021
Fajny ale młodszym gracz może się ciężko uzbrajać wyrzutnię. Polecam!
Ocena:
Mati Rodo, W dniu: 03/12/2020
wyrzutnia raz mi się zacieła ale to nie znaczy że jest słaba. Jeszcze ani raz nie udało mi się strzelić na 20 m. Daje 4 gwiazdki XD
Ocena:
Andrzej Rupar, W dniu: 30/11/2020
Bardzo fajny sprzęt.
Ocena:
Maks_18_winner Kurpas, W dniu: 11/10/2020
Wyrzutnia jest super, nie zacina się i jest łatwa w obsłudze da się ją świetnie modyfikować. Świetna zabawa!
Ocena:
Joanna Bartosiak, W dniu: 24/07/2020
Pistolet rewelacyjny. Synek zadowolony. Szybka wysyłka. Polecam
Ocena:
Magdalena Imińska, W dniu: 21/12/2019
Super że posiada dodatkowe nakładki.
Ocena:
KRZYSZTOF DZIELNIK, W dniu: 16/12/2019
super
Ocena:
RYSZARD DATA, W dniu: 10/12/2019
wszystko ok polecam
Ocena:
Justyna Śniegucka, W dniu: 09/12/2019
Szybko i sprawnie. Towar zgodny z opisem. Polecam !!
Ocena:
Kacper Biernacki, W dniu: 21/08/2019
produkt super syn bardzo zadowolony, dzięki
Ocena:
Rafał Chowaniak, W dniu: 11/08/2019
Ok. Polecam!
Ocena:
Pawel Wojcik, W dniu: 13/12/2018
Zauwazylem ze sa 2 wersje. Jedna ma obudowe z wypustką z przodu pod lufą a druga bez wypustki. Roznia się czymś?
Ocena:
Edyta Wieczorek, W dniu: 10/06/2018
Bardzo fajny. Sprostał oczekiwaniom.
Ocena:
Jarek Marek , W dniu: 01/06/2018
Super broń. Mój ulubiony pistolet! Tylko co drógą strzałkę zjada. Ale polecam
Ocena:
Monika Gajewska-Pol, W dniu: 28/01/2018
Polceam produkt i sklep. Szybka wysyłka!
Ocena:
Władysława Waligóra, W dniu: 18/12/2017
Synek zadowolony. Moj maz rowniez korzysta z tej strony. Juz wiem co robi gdy idzie z synem na pole.
Ocena:
Stanisław Podgórski, W dniu: 06/03/2017
Bardzo fajna wyrzutnia nerf. Dostawa bardzo szybka. Godny polecenia sprzedawca.
Ocena:
Filip Kwiatkowski, W dniu: 18/12/2016
Bardzo fajna. Po małej modyfikacji magazynki 10 i 18 też wchodzą. Zasięg daleki i fajne możliwości modyfikacji
Ocena:
Daniel Niescioruk, W dniu: 17/12/2016
Fajna wyrzutnia z dodatkami
Ocena:
Kaker, W dniu: 19/11/2016
Bardzo fajny ja mam jego starszą wersje
Ocena:
Franciszek Macuk, W dniu: 02/09/2016
Bardzo fajny i praktyczny nerf tylko często się zacina. Ale polecam:)
Ocena:
Jaś Szczepan, W dniu: 22/06/2016
Nerf n-strike modulus Recon Mk II to świetna wyrzutnia utrzymywana w kolorach białych, pomarańczowych i szarych. Jest przeładowywana ręcznie. Poprzez nie wielką szynę przez, którą przeładowujemy wyrzutnię możemy bardzo szybko opróżnić cały sześciostrzałkowy magazynek ( który otrzymujemy wraz z wyrzutnią ). Nerf jest wyposażony w 2 szyny taktyczne, przedłużenie lufy i stabilną kolbę. Bardzo polecam.
Ocena:
Magdalena Jędrzejczyk, W dniu: 16/06/2016
Bardzo dobry produkt , dziecko w pełni zadowolone, no i szybka profesjonalna dostawa . Pozdrawiam.
Ocena:
Dawid kaczmarczyk, W dniu: 08/06/2016
Jeszcze nie przychodzi nawet mi na maila potwierdzenie nie przychodzi czy nie trzeba dbać potwierdzenia? A złożyłem zamówienie 7.06.2016
Ocena:
Tomek , W dniu: 28/05/2016
Bardzo fajmy nerf fajnie wyglonda z magazynkiem 25 strzalkowym
Ocena:
Luke, W dniu: 04/05/2016
małe dzieci mogą mieć problem z naciąganiem sprężyny (potrzeba troche siły) , generalnie fajny sprzęt
Ocena:
Osoba tajemnicza, W dniu: 03/05/2016
Muszę ją dostać na dzień dziecka ale babcia mi ją nie chce kupić.
Ocena:
Jakub, W dniu: 02/04/2016
Czy magazynek na 20 strzałek z buzz be będzie pasował?
Ocena:
Fajny, W dniu: 28/03/2016
Adrian abramczyk no chyba nie. A poza tym jest fajny tylko dwonug nie będzie chyba jeśli się da z moduł USA ecs10 to wtedy
Ocena:
fajnynick, W dniu: 26/03/2016
fajny
Ocena:
Czarek czarkowski, W dniu: 21/03/2016
Nawet fajna ten recon
Ocena:
Michał Kostro, W dniu: 17/02/2016
Ta wyrzutnia jest lepsza od retaliatora. Tylko jest jedna wada nie pasują magazynki 10 i 18 strzałkowe typu clip system, ale i tak dam 5 gwiazdek :D
Ocena:
Maksymilian Kępka, W dniu: 08/01/2016
Świetna nowość, do tego ciężko dostępna w Polsce, więc czyni to go bardziej pożądanym. Bardzo fajna wyrzutnia. Poziom zadowolenia maksymalny :)
Ocena:
Adrian Abramczyk, W dniu: 26/12/2015
Karzdy magazynek typu clip system będzie pasował.
Ocena:
Jacek Jagódka, W dniu: 13/12/2015
Ten pistolet przeładowywujesz jak w retaliatorze , czyli uchwyt , który się znajduje na środku przesuwasz do tyłu potem do przodu i strzelasz.
Ocena:
Kamil Nowak-Kowalski, W dniu: 12/12/2015
Tak będzie pasował, a mam pytanie jak ten pistolet działa.
Ocena:
Jacek Jagódka, W dniu: 11/12/2015
Czy magazynek na 12 strzałek typu clip system elite będzie pasował do modulusa II ? Proszę o odpowieć
Ocena:
nerf special, W dniu: 10/12/2015
This is great!
Ocena:
Artur Zakrzewski, W dniu: 09/12/2015
fajny

Twoja opinia

Podaj swoje imię i nazwisko
Podaj treść opini
Jak oceniasz produkt?

Zapytaj o produkt

Podaj imię i nazwisko
Podaj adres email
Podaj treść wiadomości