Mattel Gra zręcznościowa Nakarm pandę GMH35
Cel gry:
Pandy są głodne i muszą zapracować na posiłek z "bambusowych" piłeczek! Pandy i ich treserzy łączą się w drużyny, wykonując sztuczki i zdobywając punkty. Zwycięża drużyna, która jako pierwsza zdobędzie 5 punktów!
Treser: wykonuje sztuczkę i rzuca "bambusową" piłeczkę.
Panda: Nosi maskę, aby złapać "bambusową" piłeczkę.
Poruszaj się tak, aby złapać "bambusową" piłeczkę!
Przygotowanie:
Utwórzcie dwie drużyny. Każda dostaje po jednej masce pandy i wybiera swojego pierwszego Tresera i Pandę. Przetasujcie karty ze sztuczkami. Drużyna z graczem, który widział ostatnio pandę, rozpoczyna grę.
Uwaga: gracze musza się zmieniać w rolach Tresera i Pandy. Nie mogą mieć tej samej roli przez dwie kolejki z rzędu.
Zabawa:
Treser ciągnie kartę ze sztuczką, na której pokazane jest wyzwanie do wykonania i dozwolona liczka prób. Treser bierze liczbę "bambusowych" piłeczek równą liczbie prób na karcie. Jeśli Treser i Panda wykonają sztuczkę, zanim skończy im się dostępna liczba prób, zdobędą punkt i zachowają kartę!
Zwycięzca:
Zwycięża drużyna, która jako pierwsza zdobędzie 5 punktów!
UWAGA! Maksa nie zapewnia ochrony oczu.
Zawartość zestawu:
Liczka graczy: 4-8
Wiek: 7+
Czas gry: | 30 min |
---|---|
Kategoria produktu: | Gry |
Liczba graczy: | 4-8 |
Płeć: | Chłopiec, Dziewczynka |
Symbol: | GMH35 |
Typ gry: | Familijna, Zręcznościowa |
Wiek: | 5-6, 7-8, 9+ |
Wymaga baterii: | Nie |
Wymiary opakowania: | 27 x 20,5 x 9 cm |